hiburan

ISU ALIFF & AFIFAH:KALI KEDUA LU JAGA BRO, GUA CARI LU”_ ZED ZAIDI

01 August 2017
22:02

ISU ALIFF & AFIFAH: “KALI KEDUA LU JAGA BRO, GUA CARI LU” _ ZED ZAIDI

Isu Aliff Aziz dan kepada Anzala Nasir,Afifah Nasir yang hangat diperkatakan baru baru ini turut mendapatkan perhatian presiden seniman,Zed Zaidi apabila beliau beremosi memberi pandangan terhadap isu tersebut.
Bagaimanapun,Zed atau nama sebenarnya Rozaini Abdul Jamil juga dalam masa yang sama masih menghormati penyanyi dan pelakon berkenaan.

”Dari sudut pandang saya, bagi saya,Aliff,Lu memang tak gentleman.sebab sebagai lelaki patut kita menghormati wanita lebih lebih lagi isteri kita yang memang senatiasa di belakang kita ”

“Kalau nak cakap jujur,bagi akulah, kau ini dah mencemarkan imrj artis malaysia,kau kena resfek artis malaysia,” Katany.

selain itu,Zed turut mengaitkan beberapa lagi kes melibatkan artis luar yang datang ke Malaysia sebelum ini dan Menegaskan mengapa dia ingin menghalang kebanjiran artis luar negara di malaysia.
Namun kata Zed,jika ingin bawa artis luar datang ke malaysia,biarlah yang berkualiti dan membantu indrustri tanah air terutamanya dari sudut cukai.

Pada masa masa,Zed smpat menyuarakan lagi pendapatnya sendiri berkenaan isu tersebut selain menegaskan supaya kepada Bella Astillah ini tidak perkara yang sama buat kali kedua.
“Aku ni tahan sabar ni sebab apa sebab aku masih resfect kau lagi sebab isteri kau,Kau kena ingat tahu,isteri yang kau pukul tu rakyat malaysia tau.

“Aku buat complain dengan imigresen dan macam-macam _ yang memag kau tak boleh masuk malaysialah.Jadi,masa ni aku masih resfect.jadi jaga perangai kau.
“Kau dah berjanji tadi aku tengok, yang memang ku tak nak lagi, Tapi kali kedua kau buat, lu jagalah bro, gua cari lu sampai dapat,” Tegasnya.

www.malay-glamour.com~ written by zenna khaled

Categories: hiburan

1 reply »

Leave a Reply